Hello cupcake♥

Detta är då min lilla blogg som jag nu fick för mig att skapa.
Det är här jag kommer att samla bilder jag tar, minnen och annat fint jag gärna delar med mig utav. 

 

Jag är då en liten filur som tycker om att skriva, filma, skådespela, fotografera, titta på film, dricka te, mysa och en hel drös med andra saker. Jag är ett stort fan utav Harry Potter, Doctor Who, The Vampire Diaries och Pretty Little Liars. Tv serier och filmer är underbara♥ Jag älskar filmen "Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain", en underbar fransk/tysk film med Audrey Tautou i huvudrollen och otroligt vackra bilder.

 

Jag tycker också väldigt mycket om att baka, inreda, måla och att läsa. 

 

Jag har i hela mitt liv velat resa och besöka platser men min familj är inte lika sugna så för tillfället har jag fått hålla mig här i södra Sverige vilket kan vara otroligt tråkigt men jag antar att jag överlever. Det kan dock hända att vi åker någonstans nu till sommaren, och gör vi det har en utav mina många, detaljerade drömmar besannats♥

 

 

Kram!♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aurum.blogg.se

Nature’s first green is gold, Her hardest hue to hold. Her early leaf’s a flower; But only so an hour. Then leaf subsides to leaf. So Eden sank to grief, So dawn goes down to day. Nothing gold can stay. ~ Robert Frost♥

RSS 2.0